Jesteś tutaj

TELEWIZJA PULS I TVN MEDIA KONTYNUUJĄ WSPÓŁPRACĘ BROKERSKĄ

Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. Od 1 stycznia 2019 roku Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o., pod marką Premium TV, będzie kontynuować współpracę na wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls w zakresie sprzedaży spotów reklamowych. TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku, a kanału PULS 2 od początku jego istnienia – od lipca 2012 roku.

– Dla Telewizji Puls priorytetem jest dalszy stabilny rozwój. Dobra współpraca i wysoka jakość obsługi brokerskiej dają nam możliwość i komfort skoncentrowania się na potrzebach naszych widzów – powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu Telewizji Puls. – Obserwujemy sukces stacji i wierzymy, że nasz codzienny wysiłek przyczynia się do jej rozwoju. Propozycja programowa TV Puls i PULS 2 trwale wpisała się w potrzeby widzów tworząc wartościowe środowisko komercyjne – powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN i Discovery Polska/Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2. Kanał TV Puls dociera do 35,5 mln widzów, a PULS 2 – do 29,1 mln widzów (październik 2017; 4+). Telewizja Puls ma najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym: premierowe hity filmowe i seriale, najlepsze światowe animacje i dokumenty, produkcje własne (seriale „Lombard. Życie pod zastaw” i „Lekarze na start”, rozrywkowy show „Następny proszę!”) oraz transmisje z największych artystycznych wydarzeń na skalę ogólnopolską, jakimi były 19. i 20. „Mazurska Noc Kabaretowa”, „Wielka zabawa TV Puls w Dolinie Charlotty” czy „Kabaretowa Noc pod Gwiazdami” w ramach 39. „Lidzbarskich Wieczorów Humoru i Satyry”. Telewizja Puls współpracuje z największymi międzynarodowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu m.in.: Disney, NBC Universal, Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros., CBS. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015 oraz prestiżowej Złotej Telekamery Tele Tygodnia 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”. Telekamerę Tele Tygodnia 2018 otrzymał również serial TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw”. Więcej informacji na stronie tvpuls.pl

TVN i Discovery Polska to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu medialnego Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK), którego programy inspirują, edukują i bawią widzów na całym świecie. W ofercie TVN i Discovery Polska znajduje się aktualnie 26 kanałów telewizyjnych, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne - factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN i Discovery Polska posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. player – najbardziej angażujący polski serwis OTT zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie, a także Eurosport Player oferujący najlepsze wydarzenia sportowe na żywo w sieci. Do nadawcy należy Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów informacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media – jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem nc+ – czołowej platformy cyfrowej w Polsce.