Jesteś tutaj

Menedżer ds. Rozwoju Marki

Menedżer ds. Rozwoju Marki
nr ref.: Junior TV
Szukamy osoby do rozwoju
naszej marki w obszarze Junior TV

 

Główne zadania:

 

  • Rozszerzenie wizerunku Junior TV na obszary poza telewizyjne.
  • Wprowadzenie marki Junior TV w świat Digital (portale, aplikacje, etc.).
  • Wykreowanie „brand hero“ dla Junior TV.
  • Prowadzenie analiz rynków poza medialnych i ich trendów pod kątem rozwoju marki Junior TV.
  • Planowanie i realiacja działań wynikających z wcześniej przygotowanej strategii.
  • Zapewnienie odpowiedniego wizerunku Junior TV poprzez działania m.in. public relations, pozycjonowanie marki Junior TV we współpracy z Działem Marketingu.
  • Współpraca wewnętrzna w celu budowania wyznaczonego wizerunku i pozycjonowania marki Junior TV.
  • Opracowywanie, we współpracy z Działem Marketingu strategii wdrażania uruchamianych projektów.
  • Motywowanie zespołu, wykonawców i partnerów do realizacji wyznaczonych celów w zaplanowanych terminach.
  • Prowadzenie negocjacji z wykonawcami projektów.
  • Nadzór nad realizacją budżetu.

 

Wymagania:

 

 Doświadczenie w szeroko rozumianej branży produktów adresowanych do dzieci.

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Znajomość branży medialnej, rozumienia procesów zachodzących w obszarze marketingu/ sprzedaży.
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami.
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, promocja, media, PR, reklama).
  • Doskonała organizacja pracy, wysoka skuteczność w realizacji zadań i umiejętność ustalania priorytetów.
  • Umiejętność zarządzania pracą rozproszonego zespołu (projektowego).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Decyzyjność i samodzielność w działaniu.

Oferujemy:

 

 Atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy

  • Bezpłatne miejsce parkingowe przy budynku firmy
  • Pakiet świadczeń medycznych
  • Kartę MultiSport
  • Udział w wyjątkowym projekcie medialnym

 

 

 

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i  jesteś zainteresowana/ny naszą ofertą zapraszamy do przesłania CV  w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected], w  tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny. Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Telewizję Puls  Sp. z o.o. z siedzibą w: Chełmska 21/22, 00-724 Warszawa, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Telewizji Puls  Sp. z o.o. z siedzibą w: Chełmska 21/22, 00-724 Warszaw  na adres e-mail: [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz wziąć udział również w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie poniższej klauzuli w swoim dokumencie aplikacyjnym: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach przez Telewizję PULS  Sp. z o.o. z siedzibą w: Chełmska 21/22, 00-724 Warszawa przez okres najbliższych 12 miesięcy.”

 

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Telewizja Puls  Sp. z o.o. z siedzibą w: Chełmska 21/22, 00-724 Warszawa  (zwany dalej „Administratorem”). Z Administratorem można się skontaktować wysyłając e-mail na adres: [email protected].
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia przez Administratora procesu rekrutacyjnego.
  3. Twoje dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Przepisy prawa pracy: art. 22(1) Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.

  1. Dostęp do Twoich danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki.
  2. Twoje dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Ciebie zgody na wykorzystanie danych w celach przyszłych rekrutacji, Twoje dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy. 
  3. Przysługuje Ci prawo do:
  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2.

Podanie przez Ciebie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

 

Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnychTV Puls i PULS 2. Kanał TV Puls dociera do 35,5 mln widzów, a PULS 2 – do 29,1 mln widzów (październik 2017; 4+). Rok 2017 był rekordowy pod względem wyników TV Puls, który aż 7 razy zajął miejsce na podium najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych. Rekord odnotował też PULS 2, który w lipcu 2017 osiągnął najwyższą w historii oglądalność na poziomie 3,45% (SHR, All 16-49), a od momentu powstania w 2012 zanotował wzrost o ponad 740% SHR. Telewizja Puls ma najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym: premierowe hity filmowe i seriale, najlepsze światowe animacje i dokumenty, produkcje własne (seriale „Lombard. Życie pod zastaw” i „Lekarze na start”) oraz transmisje z największych artystycznych wydarzeń na skalę ogólnopolską, jakimi były Mazurska Noc Kabaretowa 2017 i 2018, Zielonogórska Noc Kabaretowa 2017, Wielka zabawa TV Puls w Dolinie Charlotty oraz Kabaretowa Noc Pod Gwiazdami 2018 . Telewizja Puls współpracuje z największymi światowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu m.in.: Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros., Disney, NBC Universal i CBS. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015 oraz prestiżowej Złotej Telekamery Tele Tygodnia 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”. Telekamerę Tele Tygodnia 2018 otrzymał również serial TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw”.

 

 

Dołącz do Naszego Zespołu już dziś !

 

tvpuls.pl - http://tvpuls.pl/

 

facebook tv puls - https://www.facebook.com/tvpulspl/

 

playpuls.pl - http://playpuls.pl/

 

puls2.pl - http://puls2.pl/

 

facebook puls 2- https://www.facebook.com/tvpuls2/