Kontakt bezpośredni w sprawie sponsoringu i innych form reklamowych w TV Puls:
Brokerem czasu reklamowego TV Puls jest Polsat Media Biuro Reklamy Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Ostrobramska 77
04-175 Warszawa
tel. +48 22 514 49 00
www.polsatmedia.pl
Biuro Reklamy Polsat Media to portfolio 80 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych, należących do Grupy Polsat oraz innych nadawców polskich i zagranicznych. Polsat Media to również kompleksowa oferta produktów nietelewizyjnych, w których skład wchodzą: Polsat Media Online (reklama video oraz display) z uwzględnieniem pełnej obsługi reklamowej Grupy Interia.pl, Polsat Media AdScreen (cyfrowe nośniki OOH), Polsat Media AdTube (platforma zrzeszająca twórców internetowych), Polsat Media Digital Audio (reklama audio w internecie) oraz ponadregionalna stacja radiowa Muzo.fm. Polsat Media to największe biuro reklamy nie tylko pod względem liczby obsługiwanych kanałów, ale również udziału w oglądalności oraz udziału w rynku reklamy telewizyjnej.
Reklama żywności skierowana do dzieci poniżej 12 roku życia
- Kryteria Żywieniowe do samoregulacji dotyczącej reklamy żywności skierowanej do dzieci w wieku poniżej 12 roku życia w Polsce
- Porozumienie nadawców telewizyjnych w sprawie zasad Rozpowszechniania Reklam i Wskazań sponsorskich dotyczących artykułów spożywczych lub napojów zawierających składniki, których obecność w nadmiernych ilościach w codziennej diecie jest niewskazana
- Stanowisko Instytutu Żywności i Żywienia
- Schemat samoregulacji reklamy żywności skierowanej do dzieci (do 12 lat) w Polsce
- Załącznik 2a do Kodeksu Etyki Reklamy
- Wzór oświadczenia Reklamodawcy dot. wskazania sponsorskiego
- Wzór oświadczenia Nadawcy o przystąpieniu do Porozumienia