„Dzielnica Strachu” – nowy serial Telewizji Puls i ATM Grupy

Telewizja Puls i ATM Grupa rozpoczęły zdjęcia do nowego serialu kryminalno-obyczajowego „Dzielnica strachu”!

W rolach głównych występują m.in.: Andrzej Młynarczyk, Agata Załęcka, Maja Wachowska, Maciej Kosmala, Grażyna Strachota i Filip Gurłacz.

„Dzielnica strachu” to pierwszy serial, który Telewizja Puls produkuje dla kanału PULS 2.

Premiera serialu (40 odcinków) jesienią, o godzinie 20:00 - w PULS 2.

Ruszyły zdjęcia do nowego serialu kryminalno-obyczajowego „Dzielnica strachu”. To pierwsza polska produkcja, której głównymi bohaterami są dzielnicowi oraz tzw. „trudna” dzielnica. W każdym z 40 odcinków widzowie zobaczą mocne, emocjonujące historie kryminalne, rozgrywające się na fikcyjnym Gorczaku, czyli w niebezpiecznej dzielnicy, jaką można znaleźć w każdym mieście.

Śledztwa prowadzą dwie pary: dzielnicowy Andrzej (Andrzej Młynarczyk) i śledcza Agata (Agata Załęcka) oraz dzielnicowa Karolina (Maja Wachowska) i śledczy Rafał (Maciej Kosmala). W serialu występują również Grażyna Strachota i Filip Gurłacz – w rolach „La Mammy” i jej syna „Hrabiego”, którzy nieformalnie rządzą niesławnym Gorczakiem.

- Liczymy na duży sukces tego serialu, będziemy go promować oraz intensywnie współpracować z ATM, który gwarantuje wysoką jakość swoich produkcji. „Dzielnica strachu” to serial, który charakteryzują mocne historie, będzie unikalny i ze znakomitą obsadą - powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls - Inwestujemy w produkcję własną i rozbudowujemy ofertę programową naszych obu kanałów – TV Puls i PULS 2. Wierzymy, że „Dzielnica strachu”  przypadnie do gustu fanom najlepszych seriali kryminalnych.

- Cieszymy się, że rynek produkcji filmowej rozwija się tak dynamicznie. Widać wyraźnie, że dobry programing stacji spoza Wielkiej Czwórki, może z powodzeniem konkurować z programami, które w prime time umieszczają najwięksi nadawcy – powiedział Andrzej Muszyński, Prezes ATM Grupy. – Liczę na to, że „Dzielnica Strachu” odniesie dla PULSU 2 taki sam sukces, jak „Lombard” dla TV Puls.

Social Media serialu: