Reklama i sponsoring

Kontakt bezpośredni w sprawie sponsoringu i innych form reklamowych w TV Puls:

Dorota Dróżdż

Menedżer ds. Sprzedaży

mail: ddrozdz@pulstv.pl

tel: + 48 22 559 73 44
Michał Mieluch

Starszy specjalista ds. Sprzedaży

mail: mmieluch@pulstv.pl

tel: + 48 22 559 73 93
Bartłomiej Olek

Specjalista ds. Sprzedaży

mail: bolek@pulstv.pl

tel.: +48 22 559 73 45
Justyna Ganczarek

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

mail: jganczarek@pulstv.pl

tel.: +48 22 559 73 43

Brokerem czasu reklamowego TV Puls jest Polsat Media Biuro Reklamy Sp. z o.o. Sp. k.

Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka

Commercial Director

Agnieszka.Wieczorek-Biedrzycka@polsatmedia.pl
Polsat Media Biuro Reklamy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

ul. Ostrobramska 77

04-175 Warszawa

tel. +48 22 514 49 00

www.polsatmedia.pl

Biuro Reklamy Polsat Media to portfolio 80 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych, należących do Grupy Polsat oraz innych nadawców polskich i zagranicznych. Polsat Media to również kompleksowa oferta produktów nietelewizyjnych, w których skład wchodzą: Polsat Media Online (reklama video oraz display) z uwzględnieniem pełnej obsługi reklamowej Grupy Interia.pl, Polsat Media AdScreen (cyfrowe nośniki OOH), Polsat Media AdTube (platforma zrzeszająca twórców internetowych), Polsat Media Digital Audio (reklama audio w internecie) oraz ponadregionalna stacja radiowa Muzo.fm. Polsat Media to największe biuro reklamy nie tylko pod względem liczby obsługiwanych kanałów, ale również udziału w oglądalności oraz udziału w rynku reklamy telewizyjnej.


Reklama żywności skierowana do dzieci poniżej 12 roku życia